#Copywriting
Buduj swoje wyniki w oparciu o dobrze pozycjonujące się treści marketingowe, które nie tylko pracują na wynik w Googlach, ale również sprzedają.
CONTENT
Uważasz, że treści na Twojej stronie nie są dostatecznie dopracowane, a teksty nie porywają?
Warto rozważyć współpracę z utalentowanym i doświadczonym specjalistą od copywritingu, który sprawi, że już nigdy nie będziesz zawiedziony.
Copywriting – a co to?
To obcobrzmiące słowo oznacza nie mniej, nie więcej jak pisanie tekstów. Ale nie takich zwykłych, treści te są przygotowywane specjalnie dla określonego klienta. Copywritingiem możemy nazwać wszystkie działania dotyczące tworzenia treści, przede wszystkim jednak treści te odnoszą się do reklam, materiałów promocyjnych oraz mają zastosowanie na stronach internetowych.
Muszą zainteresować czytelnika, by ten chciał dowiedzieć się więcej.
Czy ja tego potrzebuję?
To, w jaki komunikujemy się z naszymi klientami świadczy o firmie, kształtuje jej wizerunek oraz wpływa na jej odbiór w otoczeniu, buduje świadomość marki.
Jeżeli chcemy, by nasze działania były efektywne, a nie tylko pozorne warto skorzystać z usług specjalistycznej agencji, takiej jak nasza.
W CK Media Group doświadczeni copywriterzy zadbają o publikowane na Waszych stronach teksty. Zamieszczanie na stronie eksperckich czy marketingowych tekstów sprzedażowych jest obecnie jedną z najważniejszych strategii rozwoju firmy w sieci.
Copywriting a content marketing
Te dwa pojęcia często są ze sobą utożsamiane, istnieje jednak pomiędzy nimi kilka istotnych różnic.
Copywriting odnosi się do treści pisanej i najczęściej dotyczy:
- odpowiedniego przedstawienia oferty i produktów
- tworzenia artykułów na bloga
- redagowania artykułów
- tworzenia opisów produktów
Content marketing to długotrwała strategia marketingowa, a treści w nim tworzone zawsze muszą mieć charakter sprzedażowy. Treści te to nie tylko teksty ale także:
- infografiki
- audiobooki
- podcasty
- prezentacje multimedialne
- wideo
- zdjęcia
Przykładów takich można by wymienić znacznie więcej.
Warto znać te różnice, jeżeli zależy nam na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych w firmie.
SEO Copywriting
To nic innego jak tworzenie unikatowych, wartościowych tekstów ukierunkowanych na konkretne słowa kluczowe. W trakcie tworzenia tekstów uwzględnia się nie tylko potrzeby firmy i potencjalnych klientów ale także wytyczne wyszukiwarek.
Wspólnie z naszymi Partnerami realizujemy kampanie SEO, skontaktuj się z nami. Są to teksty mające zainteresować ludzi i sprawić. Aby zechcieli podzielić się nimi z innymi, czy to poprzez wspomnienie w rozmowie czy udostępnienie w social mediach. Poprzez to zwiększa się zaufanie do twojej strony, a twój content (treść) pomaga ci w osiągnięciu wyższych pozycji w rankingu Google.
Warto pamiętać, że SEO Copywriting to nie tylko artykuły na stronie czy blog. Im więcej wartościowych treści posiada Twoja witryna tym lepiej. Zadbaj więc o to, aby stworzyć jak najlepsze opisy strony głównej, kategorii i produktów czy usług, które oferujesz.
Podsumowując. Warto rozważyć zamówienie treści u zewnętrznej firmy. Teksty tworzone przez profesjonalistów to nie tylko zwykłe artykuły, lecz także teksty reklamowe których zadaniem jest zaciekawienie odbiorcy i wywołanie u niego pożądanych reakcji, a w konsekwencji wciągniecie go w stałą relację z firmą.
Jeżeli masz poczucie, że Twoje teksty nie są dostatecznie dopracowane zapraszamy do kontaktu. W CK Media Group dbamy o Naszych Klientów kompleksowo, dochowując przy tym najwyższych standardów współpracy.
#Już od 10 złotych!